What you think matters

למחשבות שלנו יש משמעות ובניגוד להרבה משתנים אחרים בביצוע- עליהם יש לנו שליטה. ניטור מחשבות מועילות וכאלו שאינן, היא מיומנות מנטאלית בסיסית שאנחנו עובדים עליה. רוצים להתחיל? תכינו רשימה של מחשבות אדפטיביות ("טובות"), שאתם מרגישים שעוזרות לכם לבצע טוב יותר, ומל-אדפטיביות ("לא טובות", פוגעות בביצוע). אין חוקיות מוחלטת, לאחד מחשבה כמו "אני גרוע אני חייב להתחיל לשחק" יכולה להיות טובה, ולאחד היא יכולה לדרדר עוד יותר את הביצוע. העיקרון המנחה הוא לפתח מודעות להיכרות מנטאלית עצמית. ולהתחיל לתרגל ולשלוט מה לחשוב, ומתי.

צריכים עזרה? דברו איתנו.

פוסטים נוספים

What you think matters

למחשבות שלנו יש משמעות ובניגוד להרבה משתנים אחרים בביצוע- עליהם יש לנו שליטה

קרא עוד »